Кондиціонери
![]() |
Теплові насоси повітря вода Чернівці
Теплові насоси "повітря-вода" опалення та ГВП Купити тепловий насос повітря-вода для опалення в
![]() |
Рекуператор Prana (Прана) Стандарт 200 G
Виробник: Prana Площа, що рекомендується, кв.м 36-60 Витрата повітря, м3/год 13513056 грн.
Кондиціонери для магазину: види, особливості, розрахунки![]()
Опис
Відгуки про нас (57)
Розберемося по-порядку
Чому важливо правильно вибрати кондиціонер для магазину. Який тип кондиціонера краще підійде для магазинів. Визначаємося з ціною на кондиціонер для магазину. Що краще: інверторні або неінверторні кондиціонери для магазину. Що потрібно врахувати, вибираючи економічні кондиціонери для магазину. Які потрібні кондиціонери для магазину, виходячи з товару. Чи можна використовувати кондиціонери для магазину взимку. Розрахунок потужності кондиціонера для магазину. Якщо ваш магазин має низку незаперечних переваг перед конкурентами, то і прибуток буде зростати. Але природне запитання: а що може зацікавити сучасного покупця, який бачить навколо себе хороший сервіс, різні акції і знижки? Є один працюючий спосіб продовжити перебування клієнта у вашій торговій площі (особливо в жарку пору) - встановити кондиціонери для магазину, забезпечивши тим самим комфортні умови для ваших клієнтів. Чому важливо правильно вибрати кондиціонер для магазину Головна особливість торгового приміщення магазину продуктів - це наявність в ньому різного роду холодильників. Для збереження продуктів використовують гірки, ларі, шафи, вітрини, і всі вони з можливістю охолодження повітря. Зазвичай це обладнання конструктивно схоже з простим холодильником: в ньому компресор і випарник зібрані в одному корпусі. Таким чином, в процесі охолодження товару всередині холодильника відбувається викид тепла від компресора в торговий зал, в якому температура зростає. Відповідно, з ростом температури в торговому залі холодильник працює ще інтенсивніше, а компресор виділяє ще більше тепла. Щоб розірвати це замкнене коло, потрібно встановлювати кондиціонер для магазину. Який тип кондиціонера краще підійде для магазинів Спліт-ситема - від 6 тисяч грн. Саме такий тип кондиціонера мають на увазі під словом «кондиціонер». Є найпоширенішою і недорогою системою кондиціонування. Ґрунтуються на роботі двох блоків: внутрішнього і зовнішнього. Відповідно внутрішній блок знаходиться в торговому приміщенні. Такий кондиціонер здатний охолодити лише те повітря, що знаходиться всередині магазину. Переваги настінної спліт-системи: комфортний рівень шуму; зручність монтажу, так як внутрішній модуль можна розмістити у великій кількості місць; нескладна конструкція, що робить ціну прийнятною, а монтаж простим; ефективність. Головний недолік даного кондиціонера - нездатність забезпечити магазин свіжим повітрям. Мульти-спліт-система - від 20 тисяч грн. Має один зовнішній і до восьми внутрішніх блоків. На перший погляд, така система обійдеться дешевше, але це уявлення помилкове. Справа в тому, що один зовнішній блок буде дорожче, ніж потрібна нам кількість кондиціонерів в магазин. А монтаж мульти-спліт-системи буде вельми недешевим, так як траси від зовнішнього до внутрішніх блоків вийдуть довше, ніж у спліт-системи. Напольно-стельові кондиціонери. В основі роботи - трубопровід між внутрішнім і зовнішнім блоком, по якому рухається холодоагент. Внутрішній блок, як випливає з назви, може встановлюватися і на стелі, і на стіні. Плюси даної системи: звільняють місце на стіні; ефективність роботи можлива на площі з високими, до 3.8 м, стелями; не потрібна підвісна стеля; якщо кондиціонер розташований на стелі, то завдяки своїй високій здатності до охолодження, він не допустить появи переохолоджених місць в приміщенні. Мінусів у такого кондиціонера два: неможливість забезпечити свіже повітря; стеля в магазині не повинна бути нижче 3 метрів. Касетні кондиціонери. Головна відмінність від вищеописаних кондиціонерів в тому, що блок виконаний у формі касети і розрахований на установку за підвісною стелею. Тим більше що у моделей з малою і середньою потужністю розмір внутрішнього блоку 600х600 мм. Таким чином, він збігається з розміром стельової панелі. Внутрішній блок може роздавати холодне повітря на чотири сторони. Плюси такого кондиціонера: не псує дизайн приміщення, так як встановлений під стелею; естетичність та елегантність; відсутність переохолоджених або недоохолоджених зон; можливість подавати свіже повітря. Мінусом касетного обладнання буде необхідність влаштування підвісної стелі, що призведе до зниження висоти приміщення. Колонний тип обладнання для кондиціювання характерний тим, що внутрішній блок не вимагає монтажу. Колона цього кондиціонера ставиться на підлогу, що робить цю системою незамінною в тому випадку, якщо монтаж інших кондиціонерів неможливий. Серед найбільш значущих переваг цієї системи : невимогливість до монтажу; можливість обслуговувати велику площу; варіативність дизайну кондиціонера; може застосовуватися не тільки в магазинах, але і в ресторанах, банках, ТЦ і і т.д. висока потужність; комфортна подача охолодженого повітря. Але є у такого типу кондиціонера і недоліки: великі габарити; неможливість подавати свіже повітря; якщо людина буде перебувати довгий час поруч з колоною, то висока ймовірність захворювання на застуду. Канальний кондиціонер також знаходиться в списку найбільш відомих кондиціонерів для магазину. Охолоджене повітря надходить в приміщення через повітроводи, які змонтовані над або під стелею. Внутрішній блок також встановлюється в магазині таким чином, щоб не привертати уваги. Дізнатися про наявність такої системи можна лише за дифузорам, через які йде повітря. Перевагами такого кондиціонера будуть: естетичність, так як більша частина системи прихована; одна система може обслуговувати кілька приміщень; можливість подавати свіже повітря. До недоліків можна віднести: більш складний і дорогий монтаж, так як необхідно прокласти повітроводи і дифузори; зменшення висоти приміщення; система може працювати або на охолодження, або на нагрів для всіх приміщень магазину. Мультизональна система. Цей варіант системи кондиціонування відмінно підійде для магазину, чиє приміщення поділене на зони. Мультизональні системи (VRF, VRV) є інверторними системами, основне призначення яких - кондиціонування в будівлях з безліччю приміщень, а також місць, де потрібно зональне і роздільне регулювання температури повітря. Плюси мультизональної системи кондиціонування: довжина міжблочних комунікації. Завдяки цьому зовнішні блоки можуть перебувати де завгодно: на стіні, даху, в підвалі, в спеціальному приміщенні або взагалі на віддалі від магазину; один зовнішній блок може обслуговувати десятки внутрішніх, що позитивно позначається на зовнішньому вигляді магазину; велика варіативність потужності блоків дозволяє підібрати оптимальну систему під будь-який магазин; VRF і VRV системи непогано справляються з аварійними ситуаціями, тому що навантаження з одного зовнішнього блоку який зламався розподіляється по іншим; дуже точне відстеження температури, до половини градуса; можна не тільки охолоджувати повітря, але і нагрівати і вентилювати його; економічність; відносно простий монтаж, а так як всі блоки підключені до єдиної мережі трубопроводів, то таку систему не складно розширити при необхідності; практично повна безшумність при роботі. простіша в обслуговуванні, ніж чилер. Є й мінуси: ціна вище, ніж у системи чиллер-фанкойл або звичайної спліт-системи; Система чиллер-фанкойл. Цей тип користується найбільшою популярністю для кондиціонування великих магазинів. Головна її відмінність в тому, що вона може задавати свої кліматичні умови для кожного окремого приміщення магазину. Інші плюси кондиціонера системи чиллер-фанкойл: можливість роботи в декількох приміщеннях магазину; можна монтувати там, де потрібно протягнути довгу трасу або на різних висотах; в якості холодоагенту може використовуватися вода, що сильно знижує протікання; естетичність, так як зовнішні блоки не псують фасад магазину; режим кондиціонування може бути заданий як всій системі, так і окремим внутрішнім блокам (фанкойлу). Зробити це можна як пультом, так і за допомогою системи диспетчеризації; гнучке управління системою кондиціонування. Мінусами цієї системи будуть висока вартість у всьому, починаючи від монтажу, закінчуючи обслуговуванням. Та й установку кондиціонерів цієї системи можуть здійснювати тільки висококласні фахівці. Визначаємося з ціною на кондиціонер для магазину Тепер розповімо про цінові діапазони кондиціонерів для магазину. Можна умовно розділити на три класи. Бюджетний клас - це кондиціонер в магазин, ціна якого буде приблизно 10-16 тисяч. Середній клас, де кондиціонер коштує від 20 до 30 тисяч. Елітний клас, де вартість кондиціонерів починається від 30-45 тисяч грн. Ці ціни тільки за саме устаткування, без урахування його монтажу. Однак головне, на що потрібно звернути увагу, це: кількість фільтраційних систем; функціональність кондиціонера; гучність; естетичність; країна збірки (хоча тут не все однозначно, навіть Айфони збирають в Китаї); якість кріплення. При цьому також необхідно розуміти, що кондиціонери всередині однієї серії мають різну потужність. Таким чином, пристрій, розрахований на 20 кв. м. буде дешевше, ніж кондиціонер для охолодження площі в 50 кв. м. Щоб зрозуміти, якої потужності кондиціонер потрібен в магазині, потрібно звернути увагу на цифри в його назві. Що краще: інверторні або не інверторні кондиціонери для магазину Скажемо відразу: інверторні кондиціонери краще. Як працює простий не інверторний кондиціонер? Ви задаєте йому пультом температуру в 16 градусів фреон в кімнату приходить 8-12 градусів. Щоб вийшло в підсумку 16, кожен внутрішній блок оснащений датчиком тепла, який повідомляє зовнішнього блоку, коли йому відключитися. Коли температура стала вище датчик температури повідомляє зовнішній блок і він запускається. Іншими словами простий кондиціонер працює з певним інтервалом. Така робота кондиціонера для магазину не позбавлена мінусів: кондиціонер шумить при запуску, а так як пуски йдуть постійно, то в приміщення завжди шумно; при пуску будь-якого обладнання воно відчуває високі навантаження, а тому що не інверторні кондиціонери часто вмикаються і вимикаються, то їх термін служби не такий високий; наслідок з попереднього пункту - високе споживання електрики; слабка точність заданої температури - не більше 2-3 градусів; при включенні повітря з кондиціонера йде з максимальною швидкістю, таким чином, в приміщеннях магазину завжди буде протяг. Інверторний кондиціонер позбавлений цих недоліків. Принцип його роботи (який був відкритий в 1981 році) полягає в наступному: холодоагент надходить все з тією ж температурою в 8-12 градусів і внутрішній блок так само має тепловий датчик, але зовнішній блок може не тільки вмикатися і вимикатися, а й регулювати швидкість вентилятора. Таким чином, фреону виробляється достатня кількість, але надходить він не рівномірними «порціями» в приміщення магазину, а рівно такими, скільки потрібно для підтримки заданої температури. Відповідно, такий кондиціонер буде дорожче звичайного приблизно на 30%. Таким чином: за 10-15 тисяч ви можете отримати хороший не інверторний кондиціонер; за 15-30 тисяч можна отримати хороший побутовий кондиціонер; понад 30 тисяч просять за хороші інверторні кондиціонери, які мають дуже велику функціональність, як необхідна магазину, так і ті функції, без яких можна прожити. Що потрібно врахувати, вибираючи економічні кондиціонери для магазину Отже, ви вирішили придбати кондиціонер для магазину. З чого почати? Можна купити кондиціонер в магазин економ-класу, але з одним застереженням. Так як в магазині постійно знаходиться багато людей, то кондиціонер повинен мати потужність для більшої площі, ніж площа магазина. Таким чином, якщо площа магазина 20 кв. м., то кондиціонер повинен бути розрахований на більшу площу. Виробники, вказують площу, яку може обслужити їх кондиціонер, виходять з побутового призначення цієї площі. Мається на увазі, що там буде знаходитися одна людина, комп'ютер, може бути телевізор, і кімната має звичайну стелю. Очевидно, що в магазині все зовсім інакше: більше людей, більше обладнання, яке виділяє тепло. Тому для магазину краще вибирати промислові системи кондиціонування з урахуванням їх холодопродуктивності і тепловиділення обладнання в магазині. Найкраще звернутися до фахівців, які зможуть точно розрахувати параметри кондиціонера. Які потрібні кондиціонери для магазину, виходячи з товару Якщо влітку в магазині задушлива спека, а взимку - пронизливий холод, то в такому приміщенні покупець не затримається довго, і вже точно не прийде туди знову. Тому питання «ставити чи не ставити кондиціонери в магазин» має цілком очевидну відповідь. Більш складне питання: «А який кондиціонер ставити?». Вибір повинен грунтуватися на ефективності кондиціонера для магазину, а саме на двох її складових - продуктивності і потужності. Якщо ви плануєте встановити спліт-систему в невеликий магазин, то вам потрібно врахувати всі джерела тепла, які будуть розміщені в приміщенні. До цих джерел відносяться і холодильні бокси, морозильні камери та інше обладнання. Також треба враховувати потік клієнтів, частоту відкривання дверей і розташування магазину. Кондиціонер для магазину повинен бути встановлений так, щоб холодне повітря не дуло постійно на відвідувачів або співробітників. Малі торгові приміщення зазвичай мають площу до 80 кв. м. і торгують там різними речами. Причому, такі приміщення можуть бути як окремо стоячими кіосками, так і магазини усередині торгових або житлових будівель. Всі ці особливості впливають на вибір кондиціонера для магазину. Який потрібен кондиціонер для магазину промтоварів Нерідкі ситуації, коли магазини будівельних або промислових товарів продають речі, що мають специфічний запах (фарби, розчинники і т.п.). При таких умовах торгове приміщення повинно мати хорошу вентиляцію, щоб запах хімії та сперте повітря не відштовхували клієнтів і не псували здоров'я співробітників. Таким чином, в таких умовах важливіше вентиляція, а значить, кондиціонер для магазину повинен мати таку функцію. Оптимальний варіант, якщо кондиціонер зможе за годину оновити повітря в приміщенні магазину. При розрахунках потужності кондиціонера потрібно враховувати площу магазину, потік покупців, місце і кількість вікон. Для магазину промтоварів підійде канальний, касетний або стельовий кондиціонер. Важливо врахувати і розташування кондиціонера в магазині. Досить часто його встановлюють в касовій зоні, вважаючи, що висока температура на касі може спонукати людей піти з магазину, не зробивши покупок. Але таке розташування кондиціонера не є вдалим: потік покупців йде, а касир один, і постійний обдув холодним повітрям дуже швидко перетворитися в лікарняний. Встановлювати кондиціонер в магазині потрібно таким чином, щоб комфорт був і для відвідувачів, і для співробітників. Який потрібен кондиціонер для магазину продуктів Так як безліч продуктів вимагають певних умов зберігання, площа магазину зайнята великою кількістю холодильників і вітринами з функцією охолодження. Це обладнання є сильним джерелом тепла, що збільшує навантаження на кондиціонери. У магазинах, де велику площу займають продукти, важливо влаштувати підтримання необхідної температури, а функція вентиляції буде вторинною. Вибір кондиціонера повинен бути таким, щоб він, з одного боку, справлявся з підтримкою температури в торговому приміщенні, а з іншого боку не заважав холодильному обладнанню виконувати свою роботу. Який потрібен кондиціонер для магазину одягу Якщо магазин одягу є бутик в торговому центрі, то створення там комфортної температури - одна з першорядних завдань. Особлива увага повинна бути звернена на примірочні кабіни - там повинна бути комфортна температура. Не можна допустити ні протягу, ні задушливої спеки. Зазвичай торгові центри обладнають свої приміщення системою кондиціонування чиллер-фанкойл. Таким чином, кожен бутик забезпечений воздуховодами цієї системи. Але непоодинокі випадки, коли одна система не справляється з навантаженням, особливо спекотним літом. Тому для бутика одягу установка свого кондиціонера все ж необхідна. Для цих цілей краще всього віддати перевагу канальним або касетним кондиціонерам. Їх монтують за стелею, що дозволяє заощадити місце і не привертати увагу клієнтів. Подача холодного повітря буде відбуватися через решітки і дифузори, які монтуються в підвісній стелі. Чи можна використовувати кондиціонери для магазину взимку Багато моделей кондиціонерів здатні не тільки на охолодження повітря, але і його нагрівання. Чи означає це, що такий кондиціонер зможе працювати взимку? Як кондиціонер забезпечує обігрів приміщення. В основі роботи кондиціонера лежить фізика рідин. При конденсації рідини виділяється тепло, а при випаровуванні - поглинається. Рідина в кондиціонері - холодоагент - має температуру кипіння і замерзання нижче, ніж у води. Зазвичай, в якості холодоагенту використовується фреон. Коли кондиціонер працює на охолодження, то фреон на випарнику переходить з рідкого стану в газоподібний, поглинаючи при цьому тепло. Щоб процес йшов безперервно, а контур залишався замкнутим використовується конденсатор, який на собі конденсує холодоагент. Якщо кондиціонер працює на нагрів, то йде зворотний процес. Холодоагент в газоподібному вигляді потрапляє на конденсатор, де переходить в рідину, виділяючи тепло. У кожному з цих випадків струм повітря здійснюється вентиляторами, які женуть його через спеціальну систему, де повітря набуває потрібну температуру і надходить в приміщення. Розрахунок потужності кондиціонера для магазину Визначення потужних параметрів при виборі обладнання для кондиціювання магазинів має свої відмінні риси. Зокрема, для таких приміщень слід особливу увагу приділити тепловій енергії, яка виділяється торгівельним і технологічним устаткуванням (холодильниками, ларі і тд). Для обчислення необхідної потужності кондиціонера нам буде потрібно виділити основні джерела тепла, а потім їх просто скласти. Q1 - кількість теплової енергії, яка виділяється всередині приміщення. Q1 = q х V, де: V - внутрішній об'єм в м?; q - питомі показники тепла яке надходить (Вт / м?): так само, як і у випадку з квартирою - 30, 35 і 40 Вт / м?. Q2 - виділення тепла обладнанням: - комп'ютерна техніка - 0,15кВт; - 100% від номінальної потужності всіх видів холодильників і вітрин, так як коефіцієнт перетворення електричної енергії в теплову дорівнює 1. Q3 - показник виділення тепла людьми: 0,1кВт / чол. Для малорухомих груп людей; 0,2кВт / чол. Для приміщень, де передбачається помірна активність людей (наприклад, торгові зали, складальні цехи і т.д.); 0,3кВт / чол. Для об'єктів, де передбачається висока фізична активність людей (зал для фітнесу, дискотека в клубі і т.д.). І, коли всі дані у нас будуть, нам необхідно просто скласти все Q. Q = Q1 + Q2 + Q3 Приклад. Магазин, площа 40м2, висота приміщення 2,5 м, 2 продавців, в годину пік 10 покупців, 3 ларі, 3 морозильних шафи, 2 вікна, на сонячну сторону. Виходячи з південної орієнтації вікон офісу приймаємо q = 40Вт / м? Q1 = 40 ? 2,5 ? 40/1000 = 4 кВт Q2 = 3 * 0,15 + 3 * 0,25 = 1,2 кВт Q3 = 12 * 0,1 = 1,2 кВт Q = 3 + 1,2 + 1,2 = 6,4 кВт. Округляємо на користь більшого типо-розміру кондиціонерів і отримуємо, що вам потрібен кондиціонер на 7 кВТ або 24-ий кондиціонер. А який це буде кондиціонер (наприклад, настінний або касетний) необхідно вирішити, виходячи з вартості обладнання умов монтажу. |